آیا هر چیزی می توانم انجام دهم به تقویت کلیه ها من وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم انجام دهم برای تقویت کلیه ها من وجود دارد؟ این یک سوال مربوط تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. در گذشته، رژیم غذایی تنها راه برای تقویت عملکرد کلیه است، درمان های دیگر فقط می تواند علائم را تسکین دهد اما می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد و نه درمان این بیماری است. اما در حال حاضر، آن متفاوت است، کارشناسان برخی از روش های درمانی که می تواند کمک به تقویت کلیه اختراع کرده اند.

درمان ما در بالا ذکر شد یک درمان سری بر اساس طب سنتی چینی، می توان آنها را با هم ترکیب آزادانه با توجه به نیاز. صدها نفر از داروهای در آن وجود دارد، و همه از آنها به توابع مختلف در درمان بیماری های کلیوی. بنابراین در طول درمان، پزشکان درمان های مختلف برای بیماران ترتیب.

درمان شناخته شده ترین میکرو چینی پزشکی Osmotehrapy است، با درمان های دیگر مانند پا حمام درمانی، ایمنی درمانی و فتیلهگذاری درمان همکاری، می تواند مشکل کلیه از علل آن با بهبود بافت کلیه آسیب دیده را حل و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. همچنین می تواند به کاهش عوارض جانبی دیالیز کمک، حتی کمک به مردم خلاص شدن از شر دیالیز. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید با پزشک آنلاین ما به طور مستقیم چت.

به جز یک رژیم غذایی مناسب و درمان مناسب، به یک عادت زندگی سالم نیز نقش مهمی در درمان بیماری کلیه، شاید آن می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود نمی بخشد و نه درمان بیماری کلیه، اما این کار را انجام می کلیه خود را از آسیب بیشتر محافظت ایفا می کند.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری های کلیوی و یا درمان آن را داشته باشد، انجام مردد با ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1407.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، آیا می توانم انجام دهم برای تقویت کلیه ها من وجود دارد ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: